2012. március 20., kedd

Biciklivel iskolába

Elhatároztam, hogy ezentúl biciklivel fogok iskolába járni. Ma végre nem esett az eső, egész meleg volt (12fok), úgyhogy gondoltam ez szuper lehetőség, hogy elkezdjem a bringázást. Megnéztem a térképen a legrövidebb biciklivel járható útvonalat a suliig: csak 6km. Gondoltam, azt még pont túlélem és talán haza is bírok tekerni. Azt az egyet nem kalkuláltam bele, hogy Dundeeban még tévedésből sincs egy vízszintes utca. Hegyre föl, hegyről le. Na meg ugye a szél...
Szóval odafele szuper volt, mert többnyire gurultam és hátulról fújt a szél, csak miközben erőfeszítés nélkül suhantam lefele azon gyötrődtem, hogy "Úristen itt majd vissza kell tekernem!" Aztán a finisben eltévedtem, de hát az lett volna a csoda ha nem :) Felhívtam Oszkárt, aki útbaigazított, és mindössze 10 perc késéssel megérkeztem a suliba. Megjegyzem a késés nem teljesen az én hibám, mert a netes útvonaltervező szerint 22 perc az út. Hát Lance Armstrongnak lehet, hogy annyi, nekem eltévedés nélkül is lett volna vagy 40 perc.
Hazafele hegynek fölfele, széllel szemben pedig már elgondolkoztam, hogy mi vitt rá, hogy a 4 kereket 2-re cseréljem.
Összességében (és a kandalló előtt tespedve) azért jó móka volt, úgyhogy jövőre megyek megint :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése