2013. február 13., szerda

Karrier

Andrew (Mr Findley) ma megkérdezett, hogy lenne -e kedvem több órában dolgozni nekik, mert ő és az anyukája nagyon elégedettek. Erre nem voltam felkészülve, azt hittem, hogy ez majd csak a 3 hónap próbaidőm után jöhet szóba, minden esetre rávágtam, hogy "Igeeeen!!" Szóval jövőhéttől már 2 egész és egy fél napot dolgozom hetente, és a cupari nagyobb laborba is átjárok majd.
Júniustól pedig, (mikor befejezem a sulit) akár teljes állásban is dolgozhatnék!
Nos, Andrew, ezer örömmel. :)

Ma egyébként kb. fél órával előbb végeztem a munkával, minthogy lejárt volna a munkaidőm, ezért gondoltam még felsöprök, hogy elüssem az időt. Erre Andrew kivette a kezemből a seprűt mondván hogy nem, nem, ha kész vagyok, nyugodtan menjek haza... Imádok itt dolgozni! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése