2011. november 19., szombat

Gombariadó

Két napja reggel egy gomba fogadott a zuhanykabin elején. Rettegek a pókoktól, de abban a percben jobban örültem volna egy nyolclábúnak, mint egy gusztustalan, 4 centis, barna gombának, ami vízszintesen állt kifele a csempéből. Ja, félreértés ne essék, nem penészgombáról beszélek, hanem igazi gombáról. Miután legyőztem a hányingeremet és sikítva hívtam Oszkárt, hogy küzdjön meg a lénnyel, azon kezdtem morfondírozni, hogy 1. hogy az istenbe bír egy gomba a csempére nőni??? 2. Mióta fürödtem egy gomba társaságában, ha már 4 centis??? 3. Sűrűbben kellene takarítanom a fürdőt! 

7 megjegyzés:

  1. Wááá... Semmi bajom a gombákkal, de a fürdőben azért tényleg nem túl gusztusosak :) Mit főztetek belőle? :)

    VálaszTörlés
  2. fúúúúj, tudtam, hogy nem kaja közben kéne elolvasnom a kommentedet...

    VálaszTörlés
  3. Bocsi :) Amúgy megkaptad az sms-em és nem reagáltál vagy nem kaptad meg az sms-em és nem reagáltál??? :D

    VálaszTörlés
  4. Nem kaptam meg az sms-ed :( Mi volt benne, mikor írtad és melyik telefonomra, és miért nem kaptam meg???

    VálaszTörlés
  5. Hmm... lehet hogy egy régire küldtem? francba... 25.-én Írtam :) És Boldog Névnapot kívántam benne! :D :P Na mind1 Majd ide fogok írni :)
    Hamarosan... :D

    VálaszTörlés
  6. 06 30 5979189 ez a magyar számom, sztem te akkor a régi 70esre írtál. Azért köszönöm szépen! :D

    VálaszTörlés
  7. Hmmm... Akkor lehet mégsem mentettem el az új számod? Mert az nincs meg :) Majd írd meg megint :) És Bodog Szűlinapot :D :D! Aztán nem nagyon berúgni :)

    VálaszTörlés