2012. április 16., hétfő

Where are you from?

Ezt a kérdést tegnap három vásárló tette fel nekem a 6 órás shiftem alatt. Mikor azt írtam, hogy milyen jó érzés volt Londonban nem kilógni a sorból, erre gondoltam. Bár a kérdés önmagában egyáltalán nem bántó, és általában csak ártatlan kíváncsiságból kérdezik, egy idő után fárasztó tud lenni és persze ott bujkál bennem a kisördög, hogy "Hungary" helyett ilyesmiket válaszoljak: "Ethiopia", "Japan", "Anorexia".
No meg az is előfordul, hogy valaki rosszindulatból kérdezi, mint például a tegnapi háromból egy. A hölgy éppen lehordott azért, amiért nem adtam neki valamit, amit elfelejtett kérni (én haszontalan, nem olvastam a gondolataiban), majd a vita közepén megkérdezte, hogy egyébként honnan jöttem. Hát itt fogyott el az egyébként is hírhedten kevés türelmem, és ráförmedtem, hogy ez miért is fontos most neki?! Ezzel a vita hamvába halt, végül megkapta amit nem kért és gyanítom azóta is szidja szegény lengyeleket.

Ezek után egy másik vásárló egészen odáig fajult, hogy azt kérdezte:
"Te vagy a Kata?" (magyarul)
Én: (reflexből) Yes.
Ő: (kicsit megzavarodva) Beszélsz magyarul?
Én: (vörösödve) Igen...
Szóval a Spar kassza nem az a hely, ahol fel vagyok rá készülve, hogy magyarul szólnak hozzám :) Egyébként mint kiderült, együtt dolgozik az egyik skót kollégámmal, aki mesélt neki rólam, ő meg lelkesen jött, hogy hurrá itt egy földije, erre én angolul válaszolok neki :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése