2012. május 6., vasárnap

Highland & Isle of Skye

Kiderült, hogy Skóciának vagy egy szerethető és értékes oldala is, amiért pár napra hajlandó voltam megbocsátani mindenért (kajáért, időjárásért, emberekért). Az 5 napos highlandi utunk alatt olyan gyönyörű helyeket láttunk, amilyeneket még soha ezelőtt.

Nem válogattam ki képeket, mert képtelenség lenne, hiszen mindegyik olyan gyönyörű (ok, kicsit elfogult vagyok). Szóval íme a link a kimerítő 350 képünkhöz Highland & Isle of Skye

Minden este megbeszéltük, hogy kinek mi tetszett aznap a legjobban, de szinte lehetetlen egy dolgot kiválasztani. Azért ha fegyverrel fenyegetnének, hogy mondjak valamit, akkor az utolsó napi hajókirándulást választanám. Azelőtt még csak nagyon távolról láttam fókákat, ott viszont olyan közel vittek hozzájuk, hogy szuperül látszottak. Ráadásul mindezt egy festői öbölben, körülöttünk a magas hegyekkel... Na jó, szóval ezt nem lehet szavakkal leírni. Meseszép volt.

Plusz ne feledkezzünk meg a királyrákboncolásról (megdolgoztam a kajámért), a Whiskey üzemről (végre megtudtam, hogy hogyan készítik és mitől olyan marha drága), a túrákról (sziklamászós, lápos), és hogy csodával határos módon 5 teljes napig nem esett az eső, sőt az egyik túrán le is égtünk (!!).

Egyik nap olyan tengerparton jártunk, ahol egyszerűen csak leültünk, és azt éreztem, hogy innen soha többet nem akarok elmenni, mert ennél szebb, nyugodtabb és érintetlenebb helyet elképzelni sem tudok. Tudom, még kicsi vagyok és majd biztos sok szép helyen fogok még járni, de most úgy érzem, hogy már ezért is megérte megszületni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése