2014. március 20., csütörtök

Sárgabarackos süti

Íme a munkanélküliégem gyümölcse:

Sárgabarackos nyammm
Az utolsó munkanapomon búcsúajándékként kaptam recepteket és mérőpoharakat, hogy ne unatkozzam, amíg megtalálom álmaim új munkáját. Ma ki is próbáltam őket és nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel. A tesztalanyok még élnek és azt állítják, hogy ízlett is nekik. Ha még sokáig nem találok munkát, a végén profi szakács leszek :)

Egyébként ma voltam egy állásközvetítő cégnél is. Előzőleg már kitöltettek velem egy pár órás online tesztet (matek, helyesírás, gépírás, Word, Excel), amit kiráztam Oszkár kisujjából :) Az "interjú" végülis arról szólt, hogy a interjúztató megdícsért a csinos külsőmért, a remek teszteredményemért és a kiváló munkatapasztalatomért. Mindezt olyan bűbájos és leereszkedő hangnemben, ahogyan egy másodikost dícsér meg a tanítónéni az ötös dolgozatáért. A végén már tényleg azon kezdtem morfondírozni, hogy ha ekkora zseni vagyok, hogy lehet, hogy még nincs munkám?!

Végül úgy köszönt el, hogy ha majd lesz megfelelő munka (időszakos irodai munkákra közvetítenek ki), akkor hívni fog. És (ezt teljesen komoly fejjel), hogy keljek fel minden reggel korán, de azért ne öltözzek fel csinosba, mert lehet, hogy nem lesz minden nap munka... :D

1 megjegyzés:

  1. Az a süti nekem is tetszik. Innen úgy látszik, mint valami finom fasírt...
    Tudod, a ragadozók mindent húsnak néznek, mint az egyszeri ember, akinek csak egy kalapácsa volt, és mindent szögnek nézett....

    VálaszTörlés