2011. július 14., csütörtök

Patkányka és a nagy hőség

Mindenkitől hallom, hogy szenvedtek a hőségtől Magyarországon, és büszkén jelenthetem, hogy már Skóciában is hőségriadó van: 21 fok :) Ennek legfontosabb jele, hogy a Tescoban kikerült a fősorra a ventilátor. Előttem van a kép, ahogy az általam "tenyésztett skótnak" csúfolt világító fehér bőrű, tűzvörös hajú, szeplős, elhízott lény ül a kanapén a 21 fokban és törölgeti a homlokáról az izzadtságcseppeket. Miközben én merészen leveszem a pulcsimat. Az egyiket.

Kinti képet még mindig nem tudok küldeni, de itt egy kép az új szerzeményünkről:
Patkányka

4 megjegyzés:

  1. szegény...Hol vannak az állatvédők???
    Itt elég meleg van, de jellemző módon szombatra hideget mondanak, pedig megyünk Agárdra. (hideg=27 fok)
    Remélem nem sok skót olvassa google fordítóval a blogodat:D

    VálaszTörlés
  2. Azóta megsajnáltam és kivettem Patkánykát :) Most boldogan ül a patkányfogón :)
    A 27 fok az őrült kánikula :D Sztem a skótok attól már lángra kapnak vagy egyszerűen elolvadnak. Azért jó strandolást!

    VálaszTörlés
  3. Hmm ismerős ez az állat :D Csak az a Lili szájában szokott lenni (valljuk be az sem jobb :D ). Ez a helyi ájkía-ból való?

    VálaszTörlés
  4. Igen, ő skót ikeapatkány :) Üdvözli a cicanyálban úszó, megrágott testvérét :D

    VálaszTörlés